November 27, 2013

Memories of Friends, Smiles and Sadness :)

               27 November 2013

       Aku dah bergelar alumni. Yeay, aku rasa seronok sebab dapat kenal ramai member masa di MRSM Pasir Salak. Di sini jugak aku jumpa ramai member yang pelik pelik. Di sini jugak, aku jumpa Solihin Aziz (apa kena mengena?).

         Masa banyak aku luangkan untuk bersama dengan member member. Aku takyah nak fikir pasal dunia luar, tak yah nak fikir kejap lagi nak makan apa. Takyah fikir nak basuh baju bila sebab Nazir akan tolong aku basuh baju. Tak payah nak fikir itu ini itu ini. 

         Lepas habis ni, aku akan jumpa dengan dugaan dugaan yang lagi berat. Tiga kilogram mungkin. Siapa tahu. Cuma aku akan rindu ramai member member lama aku ah kot sebab dah selalu habiskan masa dengan diorang. 

         Btw, kawan kawan PS yang baca blog aku ni, dengan rendah hatinya aku katakan yang aku sayangkan korang. Aku minta maaf banyak salah silap yang aku buat. Ada jodoh panjang, kita jumpa di di tempat lain. Jodoh panjang jugak, kita kahwin ramai ramai :)

          Goodbye 10th Batch !

             

Pantun

Anak monyet panjat pokok kelapa,

Selamat datang dan jumpa lagi.


There was an error in this gadget