December 22, 2013

17 Again

              Semalam, aku dengan beberapa ekor monyet mengimarahkan program Karnival Pendidikan MARA dekat bangunan MARA tingkat 6. Ada pelbagai promosi tentang kursus dan jurusan yang boleh kita tengok, meneliti dan memerhati. 

             Contohnya GMI, MKIC, UniKL, Taylor'swift, Kopitiam (KPTM) dan sebagainya. Just, dapat macam-macam perkara yang tak dapat kita cari kat tempat lain. Awek-awek cun tu komfem ada, tapi bukan perhatian aku kepada yang tu.

             Alhamdulillah, semalam ada dapat melihat satu poster yang menampilkan kawan aku, Fariz Aiman yang dah berjaya menjadi selebriti di Bangunan Mara tingkat 6. Mula-mula aku macam tak sangka, tapi bila meneliti dengan lebih jelas. Ya, betul Fariz Aiman. Jadi, congratulations aku ucapkan sebab berjaya menjadi selebriti. 

             Nasihat terakhir aku untuk Fariz Aiman, bila dah jadi selebriti ni, jangan sekali-kali lupa Tuhan. Ingat kawan-kawan dan keluarga serta guru-guru yang banyak membantu menyokong sehingga berjaya menjadi selebriti. 

             Sedikit gambar dapat aku kongsikan untuk tatapan pembaca.


     
Sebelum


Kini   
Sekian :)

No comments:

Post a Comment

Pantun

Anak monyet panjat pokok kelapa,

Selamat datang dan jumpa lagi.


There was an error in this gadget