March 28, 2014

Ya Allah, Matahari Sudah Terbit dari BARAT?

Terdapat pelbagai tanda-tanda besar kiamat yang dah pernah nabi gua sebut-sebut dulu. Masa tu aku belum dalam perut lagi weh. 

Ekceli matahari terbit dari barat tu belum lagi. Sebab tadi aku check matahari terbit dari timur lagi. Cuma adalah satu peringatan untuk kita yang hidup ni bahawa hidup kita ni dah nak sampai ke penghujungnya. Nabi pernah kata, "dekatnya kiamat seperti jarak antara jari telunjuk dengan jari tengah." Dekat en? Kalau dari zaman nabi pun nabi kata antara dua jari tu pun dah dekat, inikan lagi zaman kita. 

Mungkin jarak dia tinggal sebesar jarak tebalnya sehelai kertas. Mungkin. 

Dunia ni dah tak lama untuk hidup. Sudah tua. Terlalu tua.

Jangan tanya aku apa patut kita buat. Kau sendiri tau apa patut kau buat. 

Sekian.

p/s : Aku bet ada yang cuak sebab aku bagi tajuk power macam tu kan? Itu peringatan weh, peringatan!

No comments:

Post a Comment

Pantun

Anak monyet panjat pokok kelapa,

Selamat datang dan jumpa lagi.


There was an error in this gadget